سوالات پیش از خرید
پس از انتخاب محصول و ثبت مشخصات فردی و نشانی دقیق پستی با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش وارد درگاه بانکی شاپرک می شوید.
پرداخت آنلاین تنها با اتصال امن به درگاه بانکی و با تمامی کارتهای عضو شتاب انجام می شود.
تمامی محصولات از طریق پست پیشتاز و یا پست سفارشی (به انتخاب مشتری در صفحه تسویه حساب) ارسال می شود.
پست محصولات همه روزه در ساعت 14:00 (به استثنای تعطیلات رسمی) صورت میگیرد. سفارشهای بعد از ساعت 14:00 در روز بعد ارسال می شود. همچنین سفارشهایی که در روزهای تعطیل ثبت می شوند در اولین روز کاری بعد از تعطیلی ارسال می شوند.
مدت زمان تحویل محصول:
پس از ثبت سفارش (بسته به انتخاب پست سفارشی یا پیشتاز) بین 2 الی 6 روز کاری است. همچنین خریدار می تواند با مراجعه به برگه “پیگیری سفارشات” در هر زمان از وضعیت مرسوله پستی خود آگاه شود.
تمامی محصولات دارای ضمانت سلامت فیزیکی می باشند، لذا خریدار میتواند تا 72 ساعت (حتی روزهای تعطیل) پس از دریافت کالا، در صورت مشاهده مشکل در کالا، هر گونه نقص (مشکل در دوخت و یا ضربه خوردگی و پارگی)، مشکل سفارش خود را به پشتیبانی این فروشگاه اعلام نماید.
این فروشگاه موظف است پس از بررسی و در صورت تایید نقص عنوان شده توسط مشتری، نسبت به تعویض و یا عودت وجه به مشتری اقدام نماید. بدیهی است گزارش خرابی کالا پس از 72 ساعت از زمان تحویل کالا ترتیب اثر دادن نمیشود.
خریدار به مدت 72 ساعت پس از دریافت بسته پستی، در صورت مشاهده مشکل فیزیکی در کالا (مانند نقص در دوخت و یا پارگی) میتواند کالای سفارش داده شده را مرجوع نماید. (قبل از مرجوع کردن کالا با پشتیبانی به صورت تلفنی هماهنگی صورت پذیرد)
کارشناسان ما پس از بررسی و تایید نقص، نسبت به تعویض کالا و یا عودت وجه پرداختی (بنا به درخواست خریدار) اقدام مینمایند.
لازم به ذکر است ابعاد دقیق کیفهای موجود در سایت در قسمت ویژگی های محصول و همچنین در تصویر محصول قرار گرفته است به همین جهت دقت در انتخاب سایز مناسب کیف به عهده خریدار بوده شامل مرجوعی نمیشود. خواهشمندیم در زمان انتخاب کیف به ابعاد و اندازه های درج شده توجه فرمایید.