سوالات پیش از خرید

پس از انتخاب محصول و ثبت مشخصات فردی و نشانی دقیق پستی با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش وارد درگاه بانکی شاپرک می شوید.

پرداخت آنلاین تنها با اتصال امن به درگاه بانکی و با تمامی کارتهای عضو شتاب انجام می شود.

تمامی محصولات از طریق پست پیشتاز و یا پست سفارشی (به انتخاب مشتری در صفحه تسویه حساب) ارسال می شود.

پست محصولات همه روزه در ساعت 14:00 (به استثنای تعطیلات رسمی) صورت می‎گیرد. سفارشهای بعد از ساعت 14:00 در روز بعد ارسال می شود. همچنین سفارشهایی که در روزهای تعطیل ثبت می شوند در اولین روز کاری بعد از تعطیلی ارسال می شوند.

مدت زمان تحویل محصول:

پس از ثبت سفارش (بسته به انتخاب پست سفارشی یا پیشتاز) بین 2 الی 6 روز کاری است. همچنین خریدار می تواند با مراجعه به برگه “پیگیری سفارشات” در هر زمان از وضعیت مرسوله پستی خود آگاه شود.

تمامی محصولات دارای ضمانت سلامت فیزیکی می باشند، لذا خریدار می‎تواند تا 72 ساعت (حتی روزهای تعطیل) پس از دریافت کالا، در صورت مشاهده مشکل در کالا، هر گونه نقص (مشکل در دوخت و یا ضربه خوردگی و پارگی)، مشکل سفارش خود را به پشتیبانی این فروشگاه اعلام نماید.

این فروشگاه موظف است پس از بررسی و در صورت تایید نقص عنوان شده توسط مشتری، نسبت به تعویض و یا عودت وجه به مشتری اقدام نماید. بدیهی است گزارش خرابی کالا پس از 72 ساعت از زمان تحویل کالا ترتیب اثر دادن نمی‎شود.

خریدار به مدت 72 ساعت پس از دریافت بسته پستی، در صورت مشاهده مشکل فیزیکی در کالا (مانند نقص در دوخت و یا پارگی) می‎تواند کالای سفارش داده شده را مرجوع نماید. (قبل از مرجوع کردن کالا با پشتیبانی به صورت تلفنی هماهنگی صورت پذیرد)

کارشناسان ما پس از بررسی و تایید نقص، نسبت به تعویض کالا و یا عودت وجه پرداختی (بنا به درخواست خریدار) اقدام می‎نمایند.

لازم به ذکر است ابعاد دقیق کیف‎های موجود در سایت در قسمت ویژگی های محصول و همچنین در تصویر محصول قرار گرفته است به همین جهت دقت در انتخاب سایز مناسب کیف به عهده خریدار بوده شامل مرجوعی نمی‎شود. خواهشمندیم در زمان انتخاب کیف به ابعاد و اندازه های درج شده توجه فرمایید.

درخواست پشتیبانی

تماس با ما

نام و نام خانوادگی(ضروری)
لطفا موضوع درخواست را انتخاب فرمایید:
لطفا توضیحات تکمیلی موضوع درخواست خود را بنویسید