چگونه کیف زنانه ارزان اما باکیفیت بخریم؟

خرید کیف زنانه و دخترانه ارزان اما با کیفیت بالا

آیا هر ارزونی به معنی بی کیفیت بودنه؟

در جواب باید بگیم: خیر، کیف زنانه ارزان بخرید، اما با کیفیت بالا!

چطور؟ جالبه بدونین اگر کیف خودتون رو مستقیم از تولیدی خریداری کنید، با همان جنس و کیفیت، کیفی با قیمت بسیار پایینتر از فروشگاه های سنتی درون شهر ها خریداری کردید.

اکثر تولیدی ها محصولاتشون رو بصورت عمده میفروشن. اما بعضی از تولیدی ها مثل فروشگاه کیف زنانه محصولات رو بصورت مستقیم هم به دست مشتریان میرسونه. بزارین چند نمونه از کیفهای باکیفیت و قیمت مناسب رو بهتون نشون بدیم:

خردلیخردلی
گردوییگردویی
قیمت اصلی 165,000 تومان بود.قیمت فعلی 115,000 تومان است.
قیمت اصلی 395,000 تومان بود.قیمت فعلی 372,000 تومان است.
طوسیطوسی
مشکیمشکی
قیمت اصلی 385,000 تومان بود.قیمت فعلی 345,000 تومان است.
قیمت اصلی 586,000 تومان بود.قیمت فعلی 554,000 تومان است.

اگر از قیمتهای روز فروشگاهای کیف در بازار اطلاع داشته باشید، به راحتی تفاوت قیمتی در محصولات بالا قابل مشاهده هست. حالا آیا این ارزونی از کیفیت پایین محصولات هست؟ باید بگم خیر. بلکه قیمت مناسبی که شما برای یک کیف پرداخت میکنید، به این دلیله که شما کیف رو مستقیم از تولیدی خریداری کردین. یعنی شما فقط پول مواد اولیه و هزینه ساخت رو پرداختید. با این کار واسطه ها را پشت سر گذاشتید و قیمت برابر با ارزش واقعی کیف هست.

اختلاف قیمت تولیدی و فروشگاه

برای بررسی این موضوع اول باید نوع تولیدی و کیفیت مواد اولیه که در تولیدی استفاده میشه رو مد نظر قرار داد. تولید یک کیف با مواد درجه یک با همون کیف با جنس درجه دو و سه اختلاف زیادی داره. اما چیزی که در همه محصولات تولید شده یکسانه “واسطه ها” هستند. فرض کنین یک کیف به قیمت X تومان در تولیدی ساخته میشه. خوب پخش کننده اول با 20 درصد سود به توزیع کننده میفروشه. توزیع کننده هم با 20 درصد به دست فروشنده و فروشنده هم با 20 درصد به خریدار میفروشه. پس شما تقریبا یک سوم تا نیمی از پولی که پرداخت کرده اید بعنوان سود واسطه ها و نیمی از مبلغ پرداختی شما ارزش واقعی کیف خواهد بود.

چطور یک تولیدی برای خرید کیف زنانه ارزان پیدا کنیم؟

امروز فاصله تولیدی با مشتری فقط چند کلیک هست. اینترنت بعنوان یک بستر برای خرید بسیاری ار کالاها مورد استفاده قرار میگیره. عملا اینترنت باعث ایجاد رقابت بین فروشندگان شد. این رقابت در دو بخش مهم “کیفیت” و “قیمت” به وضوح قابل دیدن هست. در دنیای امروز کسانی که قصد خرید کالایی دارند، با وارد به گوگل ابتدا قیمت کالا رو جستجو میکنند. حتی اگر قصد خرید اینترنتی را نداشته باشند. همین موضوع باعث ایجاد رقابت بین فروشگاه ها شد. حالا ممکنه این کالا یک خودرو لوکس باشه، و یا خرید کیف زنانه ارزان قیمت باشه.

بژبژ
سفیدسفید
طوسیطوسی
+2
قیمت اصلی 290,000 تومان بود.قیمت فعلی 255,000 تومان است.
سبزسبز
سفیدسفید
کرمکرم
+1
257,000 تومان
سبزسبز
سرخابیسرخابی
طوسیطوسی
+3
195,000 تومان
خردلیخردلی
قهوه ایقهوه ای
مشکیمشکی
قیمت اصلی 454,000 تومان بود.قیمت فعلی 412,000 تومان است.

فروشگاه های اینترنتی معتبر برای خرید کیف زنانه ارزان

برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی، فاکتورهای زیر را مد نظر قرار دهید:

نماد اعتماد:

نماد اعتماد مربوط به کسب و کارهای اینترنتی هست. یک کسب و کار اینترنتی قابل اعتماد باید این نماد را در پایین برگه صفحه اصلی و یا تمامی صفحات خود داشته باشد. نماد اعتماد به معنی ثبت و تائید اطلاعات مربوط به مالکیت و نشانی فروشگاه و فروشنده در مرکز توسعه تجارت الکترونیک است.

اطلاعات تماس و پشتیبانی فروشگاه

فروشگاهی که اولویت اول آن مشتریان آن فروشگاه باشد، از پشتیبانی خوبی برخوردارند. معمولا شماره تماسی برای تماسهای اضطراری در برگه اول آنها نمایش داده می‎شود.

درگاه پرداخت معتبر

فروشگاه های معتبر اکثرا چندین درگاه پرداخت مستفیم بانکی دارند. این بدین معناست که این فروشگاه در سیستم شاپرک شناسایی و ثبت شده است. به این نکته دقت کنید که در زمان اتصال درگاه به شاپرک باید در قسمت نام پذیرنده “نام فروشگاه” و یا نام مالک کسب و کار درج شده باشد.

حرف آخر

این سایت به صورت اختصاصی به تولید و پخش کیفهای زنانه و دخترانه قیمت مناسب، ارزان و باکیفیت فعالیت میکند. اگر قصد خرید کیف دخترانه شیک و باکیفیت را دارید پیشنهاد میکنیم از برگه “خرید کیف دخترانه ارزان” این سایت دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
تماس فوری
واتساپ
پیگیری سفارش